I made this widget at MyFlashFetish.com.

19 November 2012

Pengalaman Baru :))))))

Assalamualaikum...hari ni aku nak share pengalaman aku selepas bergelar tunang orang...Best kaa?? Tak pun...biasa jaa...Mungkin sebab bila kita bertunang ni dugaan makin banyak...Dan dah terbukti baru 2 bulan lebih aku bertunang, dugaan dah bertimbun datang...urmm,tapi sebab dah ada ikatan, aku dan dia akan cuba jugak pertahankan hubungan kami...Insyallah...Sejak aku menjadi tunang dia....perangai dia semakin menjadi-jadi...hehe...Selalu jaa dapat call daripada si dia yang berbunyi macam nih "syg, abg nak makan masak lemak ayam...sayang masak k.." :)))))) aku yang memang dah sedia maklum PEMALAS, tiba2 bertukar jadi rajin plak nak masak untuk dia...Bak kata orang kalau nak pikat hati suami kena melalui masakan kn...perut kenyang hati pun girang...hehe...sedap tak sedap letak tepi...yang penting air tangan aku sendiri...hehehe...Practise make perfect...<3<3<3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

MY Only Love Slideshow: MirWanies’s trip from Kedah, Malaysia to Kedah (near Kuala Nerang) was created by TripAdvisor. See another Kuala Nerang slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.