I made this widget at MyFlashFetish.com.

25 Disember 2012

TAK ADIL !!!!!

Assalamualaikum and good morning everybody......... Pagi-pagi macam ni ingatkan boleh laa nak mulakan hari dengan ceria...tapi awal-awal lagi dah ada yang spoiled kan mood aku....ada jaa benda yang dibuat then menyakitkan hati aku.......Eeeee...nak marah sangat2 ni....memang dah tak boleh nak sabaq dah ni....kalau aku buat macam tuu apa hang akan rasa hah????hang boleh terima kaa kalau aku bagi alasan yang sama macam hang????????????????aku berani kerat jari laa...hang pun akan mengamuk macam aku..........laaney semua hang nak salahkan aku...AKU buat AKU SALAH...HANG buat AKU JUGAK YANG SALAH....semuanya salah aku...!!!!Apa kes???????????????????? Hang memang sengajakan nak buat aku marah then hang boleh laa salahkan aku lagi....Hang memang TAK ADIL.......!!!!!!! THANKS BEB.....!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

MY Only Love Slideshow: MirWanies’s trip from Kedah, Malaysia to Kedah (near Kuala Nerang) was created by TripAdvisor. See another Kuala Nerang slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.