I made this widget at MyFlashFetish.com.

29 Ogos 2012

Dunia Baru

Assalamualaikum....saya muncul kembali...setelah sekian lama menyepi dari dunia blog...hehehe...berbanding dengan dulu, kehidupan aku dah banyk berubah...kalau dulu aku seorang pelajar, tapi sekarang aku seorang pekerja....kalau dulu aku single, but sekarang aku bakal jadi tunang orang (doh x boleh galok2)...hohohhoho...dunia pekerjaan ni memang membosankan...aku kat opis ni memang borink tahap gaban...sometimes tuu aku layan cta korea dari pagi sampai balik...teruk betoi kan...tapi yang bestnya, bos aku kat sini baik sangat...anak2 dia pun baik...tak dak nak sombong pun...kalau nak dibandingkan waktu aku kerja kilang dlu...leader pun dah sombong..ni ANAK BOS KOT...x sombong pun...lagi 1, bos aku ni pemurah....betuah taw jadi pekerja dia...macam2 dia bagi...yang penting selalu dapat makan free...hahaha...sekarang ni aku makin dalam dilema....aku sayang nak tinggal kerja ni...bukan senang tau nak dapat kerja yang selesa + bos yang baik...kalau kerja gaji mahal pun, tapi banyak tekanan jiwa tak guna jugak kan....apa yang penting keselesaan....:) ok, bercakap hal perhubungan....seriously, aku lansung tak sangka aku bakal jadi tunang dia....macam mimpi pulak....tapi btol laa..ni lah hakikat..31 OGOS 2012 aku bakal bergelar tunang kepada WAA....yang tak boleh blahnya, dah dekat2 nak bertunang ni pun kami still x berubah....masih jadi anjing and kucing...(sudah semestinya aku kucing+parsi and dia anjing+kurap)hahahhahaha...padan muka dia....zoooooooottttttttttttttttttt....actually, aku rasa berdebar jugak nak tunggu hari Jumaat ni....macam2 ada dalam kepala otak aku nih....takut lepas bertunang kami tak kuat hadapi dugaan...walaupun dah macam2 dugaan yang kami tempuhi, tapi aku masih tak cukup yakin....aku serah jaa segalanya pada Allah...kerana Allah lebih mengetahui apa yang akan jadi kat masa depan.....Esok plak aku akan jumpa sahabat2 aku...jaja and umi....ehh shu mna??? shu x dapat datang sebab dia dah nak p ganu..:( nampaknya aku x berpeluang nak jumpa shu lagi buat masa nih...xpa laa..yang penting jaja and umi ada and sedia menemani aku di hari pertunangan aku nanti...Maknanya 31 Ogos ni  aku bukan saja sambut merdeka, but aku juga sambut hari pertunangan aku and birthday ABAH aku....:)      SEKIAN.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

MY Only Love Slideshow: MirWanies’s trip from Kedah, Malaysia to Kedah (near Kuala Nerang) was created by TripAdvisor. See another Kuala Nerang slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.